Kallt..

Fattar ni vad kallt det är ute? Det var 17 minus innan! Kommer man överleva denna vintern?
Gör ont i näsan, man får ont i huvudet och svårt att andas ibland. Jag gillar det inte alls när det är såå kallt.

Idag har jag iallafall tvättat, skulle tvätta klockan 7 men någon "råkade" ta min tid så fick tvätta vid 12 istället.
Handlat med mormor, diskat, plockat iordning och suttit vid datorn. Himla rolig dag verkligen och klockan är bara 5 och jag är riktigt trött redan. Skulle gärna gå och lägga mig nu, men tror jag måste vara vaken ett tag till tyvärr.

Nu ska jag fixa klart lite till, sen bara ta det lugnt!
Senare får ni förresten se min önskelista för iår, intressant va? ;)

Din åsikt tack!
Postat av: Johanna

vad irriterande när folk inte respekterar fenomenet tvättider!

2010-12-22 @ 07:25:30
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0