Mysig morgon!

God morgon!

Har ni sovit gott? Själv har jag bara sovit i 10 minuter faktiskt, så känner mig himla trött!
Men har ju bestämt mig för att gå upp för att lyssna på julkalendern på radion och se på den som går på tv, var himla mysigt faktiskt! :) Blev även frukost till det, längesen jag åt frukost så var rätt gott.
Tror förresten att julkalendern som går på tv, Hotell gyllene knorren som den heter kommer bli rätt bra, bästa på flera år iallafall.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Klockan 9 ska jag till frisören och färga håret. Känner mig lite nervös faktiskt.
Brukar inte gå själv till frisören och så är jag rädd att det blir fult.
Inte speciellt kul att betala 500-700 kr för att färga håret om det blir fult, sånt brukar jag kunna fixa hemma själv för 100 kr!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0