Skämmer bort Alice lite kanske..?

Skulle ju visa allt jag köpte, men vart mest julklappar märkte jag vilket jag inte kan lägga upp här såklart!

Men detta är allt jag köpte till Alice och Findus.

Kattmat, ska prova på en ny som skulle hjälpa till med hårbollar. Alice försöker hosta upp lite då och då men lyckas inte, tycker det ser hemskt ut!
Hundgrej, Vet det är till hundar, men ska prova på Alice. Måste få kunna "borsta" henne lite. Men såfort jag tar fram den riktiga så börjar hon bita mig.
Halsband, det är till Findus! Hans nya jag köpte var himla dåligt och ramlar av hela tiden.
Leksaks mus, hon älskar dom med päls på. Springer alltid runt med de i munnen och leker.
Leksaks boll, samma med den!
Torkad fisk, Busan, Findus, Snusan, Bamse, Kurre, Tösen.... Ja, alla katter jag haft har gillat dom! Får se om de går hem hos Alice med.
Rund lekgrej, den ska hon få i julklapp! Inne där är en boll som hon då ska stoppa in tassen och få att snurra. Hon älskar att ta in tassen på små ställen och känna så jag tror att denna kommer bli en favorit. Sitter även sen en mus där uppe i en fjäder som kan bli rolig att bita och leka med.
Julkalender, JA! De finns julkalender för katter och hundar. Ville beställa en på internet men den kostade 70 kr ungefär och frakten kostade 200, tyckte det var liiite dyrt. Sen hittade jag denna idag, kostade 59 kr innan men eftersom lukorna redan börjat öppnas så var den nere på 25 kr idag!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0