Snö, snö, snö..

Förlåt för dålig uppdatering! Men mått himla dåligt de senaste 2 dagarna och inte haft någon lust eller ork alls faktiskt.
Men hoppas det vänder nu när helgen är slut och veckan börjar igen. Ska till Växjö idag med mamma som jag sett fram emot, så känns lite bättre faktiskt.

Kom iallafall nyss hem från ett möte på kommunen. Gick väl rätt okej. Fast eftersom jag inte mår fullt okej så var jag nog rätt tyst och så, men men.
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på lite tv, har ont i kroppen av någon dum anledning så tänkte försöka sträcka ut den tills man ska sitta 3 kvart i en bil.

Förresten så gillar jag verkligen snön detta året! Visst är det fint? Helt otroligt att det legat så länge utan att regna bort som det alltid brukar göra här!
Hoppas det stannar nu till jul bara, skulle vara hemskt om det regnar bort nu liksom.

Jag har även dåligt samvete för mina "dagens jullåt och dagens julfilm" inte kommit upp 2 dagar nu.
Men det kommer senare idag såklart!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0