Sova hos mamma..

Af gick bra. Satt och pratade om olika saker sedan iväg till studiebesöket på biblioteket som med gick bättre än väntat. Kände mig dock dum när hon frågade om jag undrade något och jag inte "förberätt" mig, men kom på något att fråga iallafall tillslut.

Efter så stannade jag kvar där i en timme och väntade på mamma då jag inte orkade gå hem. Läste fototidningar och tittade efter böcker. Hon som vi träffade som förklarade vad man gör där, svarade på frågor mm fixade ett lånekort till mig, visade vart tidningarna fanns, visade hur jag lånade böcker själv mm. Riktigt snäll var hon!
Kanske så man vågar sig dit själv någon dag och låna böcker!

Nu är jag iallafall hos mamma, ska sova här inatt. Blir tyvärr inte dagens jullåt och dagens julfilm då jag inte orkar fixa de när jag sitter på den bärbara :P haha, lat? ja visst!

God natt!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0