Sova snart då!

Nu ska jag snart gå och sova och lyssna på.. (Musik skulle jag säga men kom på att min ipod är död..).
Har snackat massa med Siri i skype och ibland kom även Johan in och gjorde oss sällskap ;)
Även spelat Fia med knuff, och ja vi är lite mobbade! Men hey, det är grymt kul att vara två och bara köra ut dom andra. Dock ger de flesta upp efter ett tag och slutar spela för de går så dåligt för dom, haha!

Dagens jullåt kommer även upp om en stund! :)

Men ni får sova så gott alla. Jag ska upp 20 i 7 som vanligt (Vanligt som de 2 senaste dagarna) och då ska jag ringa och väcka Siri så hon verkligen kommer upp, tror dock att det kommer bli en aning svårt.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0