Fan vad otränad man är!

Körde nyss de jag köpte idag till mitt wii, EA sports active.
Och fan vad otränad jag är! Var sjukt jobbigt! Och inte klar med hela passet än, haha!
Skulle kanske inte ta medel? ;) Utan lätt. Men tänkte så jobbigt kan de ju ej vara, vill ha något att bita i. Men shit.
Dock var de himla roligt. Man skrev in ålder, längd, vikt. Fick bestämma utseende. Försökte ju göra en som liknar mig så mycke som möjligt. ;)
Sen springa, boxning, dans mm. Så här ska de tränas! jag ska bli smal och vältränad! :D Eller ja, lite tränad iallafall.
Dock ska ja lägga mig nu, är trött och ätit dåligt, så känner mig jätte yr. Och vill inte ramla in i någon vägg eller slå sönder tv när man träna ;)

Och jag är orolig, råkade skriva fel postnr till Blondinbella när jag skulle skriva min adress, märkte de sen.
Så skrev ett mejl till. Hoppas hon läser de bara, så de blir rätt.
Fast namn, gatunamn och stad är ju rätt, så några siffror spelar kanske inte så stor roll? :P Hoppas de iallafall..
Vore hemskt om jag inte fick min dator ju!

Men god natt sötnosar! :)

Din åsikt tack!
Postat av: josefin

hej jag har frågestund i min blogg! kolla gärna runt på min blogg och kanske ställ en fråga :)

2010-02-23 @ 10:14:57
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0