Jag saknar mitt riktiga jag!

Idag påväg hem från stockholm satt jag och tänkte på att jag verkligen inte känner mig som mig..
Jag är inte någon med blont hår, inga piercingar, sticker inte ut mm.
Det är inte jag! Det är så min familj vill att jag ska se ut, men det är somsagt inte jag.

Jag kan hålla med dom att jag faktiskt borde "ta vara på" mitt blonda hår. Många vill ha sånt ljust hår.
Många lägger flera 1000 kr för att få det så blont och fint.
Men jag själv hatar det! Blont hår är tråkigt och fult.

Jag vill ha rött hår! Svart, med rosa eller rött i. Något roligt, häftigt!
Jag vill ha rätt många piercingar i ansiktet och även tatueringar sen..
Jag vill sticka ut, synas. Vem lägger märket till den där blonda tråkiga tjejen på stan? INGEN!
Det är dom som har piercingar, grymt hår mm som syns..
Jag vill synas, jag vill att folk ska titta på mig! Även om det är att dom tycker det ser förjävligt ut, det spelar ingen roll. Bara jag får blickarna..
Vill att folk ska se mig och tänka tex, Woow! Fan vad snyggt hår, Jag vill med ha såna piercingar. Hon var ju as grym!
Men vem tänker något sånt om någon som ser ut som vem som?
En som bara är en i den tråkiga mängden..


De två första bilderna här är när min "Emo, sticka ut, massa smink, färg, fluffhår" började.



Sen här emellan blev jag blond och "normal" igen.
Det skiter vi i att visa i bilder...



Sen färgade jag lite rött i mitt blonda hår.
Jag blev polkagrisen!


De tre bilderna här är iallafall rätta håret.
Rött och lite ruffs..

 

På de 3 bilderna här hade mina piercingar kommit på plats.
Precis som jag ville ha dom!
Jag var sötare än jag någonsin sett mig, jag hade bättre självförtroende.
Och framför allt, jag kände mig som mig!

 

Jag färgade i lite svart i håret för att få en liten mer "effekt"


Jag färgade håret svart, köpte löshår och bytte till ring i läppen.


Sen försvann piercingarna, håret, allt..
Jag blev blond och tråkig igen.

Det är såhär jag vill se ut. Det är då mitt utseende passar in till hur jag känner mig på insidan..

Din åsikt tack!
Postat av: erikeliasson

Du kajsa. det hadde hon inte gjort . Hon ska gö ha massor av spelningar :D

TÄNK

2010-07-10 @ 02:12:53
URL: http://erikeliasson.blogg.se/
Postat av: josefine

gu vilken gullig bild den sista va! dina ögon :o

2010-07-10 @ 10:02:09
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: Mange

Du är så vacker som du är ju :D



Puss

2010-07-10 @ 12:11:56
Postat av: Mange

Varför försvann piercingarna för då?

2010-07-10 @ 12:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0