Hemskaste dagen på länge.

Fredagen var en riktigt hemskdag.
Jag var jätte yr och mådde illa, klarade inte av det längre så fick åka till vårdcentralen.
Blev bara en undersökning, sen ett blodprov i fingret.
Och ni skulle se mig efter blodprovet! Grät och log och såg helt galen ut. Är ju så himla rädd, men det gjorde inte ont ju? Det var inte ens läskigt. Hoppas jag kan tänka på de nästa gång.

21/6 blir det dock blodprov i armen, vilket är mycket läskigare, men hoppas jag klarar det med.

Doktorn kom inte fram till vad det är för fel på mig. Så åkte hem med tabletter mot illamående. Hmm.. Får se hur det hjälper.
Tagit två st, och känner mig lite bättre. Sovit från 10 till 4 med nu.
Är hemma hos mamma, ville ej vara själv.

Ska krypa ner i sängen snart igen, om lille Alice vill sluta vara galen :)

Hoppas jag klarar av Johans studentfest nu med.. Inte säkert, förlåt Johan!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0