Söndag

God morgon! Eller.. God eftermiddag? Varit uppe länge kom jag ju på! hah. Vaknade av att en hund hoppade på mig och slickade mig i ansiktet. Inte världens bästa sätt att vakna på kan jag lova.

Vi åkte till maxi för att köpa färg, mamma målar om.. Så står vi där på Maxi och väntar på att en ska se om dom har någon mer vit kvar. Så ska gå för att ta penslar, och precis när vi vänder oss om för att gå dit, så tappar en kille en färgburk och de flyger ut på golvet! PINSAMT!
Svårt att inte börja skratta då kan jag lova.

Iallfall.. Annars har inte mycket hänt, hälsat på mormor.. Och eftersom vägen in till henne är så dålig så fick vi pakera och gå 2-3 km för att komma till henne, och gissa vad? Självklart ramlar jag! slår knät och får ont och kan knappt gå. Fick blåmärken :( Jag höll på att dö ;) haha.

Kommer lite bilder från idag sen! :) Ska lägga in dom bara och så.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0