Sova snart kanske?

Man borde kanske dra sig till sängs snart? börja bli rätt trött, dock lär väl de försvinna av alla cola jag dricker nu? haha

Ikväll har inte hänt så mycket, suttit vid datorn såklart! äntligen liksom.
Tittat på två avsnitt av Outsiders. Ett program om 4 personer, en som förlängde sin kuk, (Himla kul förresten! Han bara "Eftersom jag är adopterad har jag känt mig utanför när jag växt upp, därför fixar jag mycket med mitt utseende och kläder." något sånt, så hade han världens fulaste byxor och en tröja bara? xD)
Sen en som hade opererat bort brösten för dom haft mycket bröstcancer i familjen och bara ha såna här gjorda av vett från magen typ, vilket inte gick så bra. En som förstorat bröst, läppar osv för att bli den perfekta tjejen, men nu ångrade sig och den sista, en tant som använde korsett och ville ha sådär smal midja, (som en barbie typ!) så hennes midja var som en cd skiva ungefär, såg hemskt ut. Speciellt när magen blev en stor bulle där under! haha.

Och ett program om ungamammor.
Ska se ett annat nu med, 3 tjejer som har tvångstankar, och de styr deras liv helt.

Himla intressant inlägg, eller hur? ;)
Nu ska ja springa och hämta mer coca cola och titta på outsiders somsagt!

Din åsikt tack!
Postat av: lava

fin blogg :)

2010-03-05 @ 00:18:49
URL: http://evalavathebest.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg^^

2010-03-05 @ 10:00:26
URL: http://bussilove.blogg.se/
Postat av: Saga

gud vilken fin blogg du har!

2010-03-05 @ 10:08:09
URL: http://spotlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0