För jag ska träffa blondi!

Nu ska jag snart dra och träffa min blonda vän, han är nästan trögare än jag!
Så ni kan förstå hur kul vi har de va? två idioter liksom!

Vi ska iallafall till ögongrejs, jag ska titta min syn. Sen beställa glasögon på nätet, kostar bara runt 500 kr! Mycket billigare verkligen.
Sen ska jag se om de finns någon tid någonstans så jag kan ta ett hål i örat, jag är nervös!
Det gör så fruktansvärt ont att ta hål i örat, men efter får man en energikick! Iallafall när man pierca sig i läppen? :P Kanske inte blir så i öronen. :P HOPPAS!

Ska belöna mig själv med en massa godis sen iallafall om jag är duktig och vågar. haha. Hoppas de läker bra bara, och att de går fort så jag kan fortsätta, mina öron kommer bli så jädra snygga! MUMS!


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0