Visst är jag duktig?!

Jag saknar verkligen mitt röda hår!

 

Idag var jag hos psykologen, inte varit där på länge och kände att jag behövde det igen. Hon blev jätteglad att se mig igen med. (Inte glad för jag mår dåligt såklart. haha!)

Iallfall, så pratade vi om en massa. Sen kom vi in på att jag är yr och måste ta blodprov och hur rädd jag är.
Hon gick iväg för att hämta en spruta som jag skulle få se på, har ju aldrig kännt på en, tittat på den mm.
När hon gick iväg så kände jag hur nervös jag blev, började må illa och skakade.
När jag tog sprutan i handen började jag gråta och blev yr.
Men jag bryr mig inte om jag var en barnrumpa, jag gjorde det! JAG HÖLL I EN SPRUTA! Jag kände på nålen lite med, inte där uppe men där nere. Riktigt stolt över mig själv faktiskt! Så nästa steg är kanske att faktiskt våga ta blodprovet?

Nu ska jag lägga mig i sängen, titta på tv och bara ta det lugnt.
Det regnar ute för fullt imellanåt, så mysigt att höra på det.

Din åsikt tack!
Postat av: bitterfittan

har du en bra kväll sötnos? (:

2010-05-12 @ 21:34:42
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: simone

Uursnyggt! Din smak gillas! :)

2010-05-13 @ 13:26:12
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0