Bästa fredagen! <3

Herregud säger jag bara! Min fredag var helt super.. Jag var så jävla lycklig igår!

Fika, hem till mig, till kina där det blev mat och vin, hem till mig och tittade på film, spelade wii och pratade.
Låter kanske tråkigt, men inte skrattat så mycket på länge. Kände mig hel igen..

Idag ska vi ut och äta frukost iallafall, sitter och väntar på att dom ska komma hit.
Sen antagligen till Växjö om dom vill ha med mig fortfarande, haha!
På kvällen ska dom festa vilket jag inte följer med på, så då drar jag hem till mamma och träffar henne och sover där antagligen :)

Jaa.. Nu ska jag dra iallafall, hoppas dom snabbar sig lite, jag är hungrig.. Men hey, jag är så glad! :D

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0