God morgon!

Jag är uppe tidigt! :) Låg bara och drog mig i 20 minuter idag, och märkte att man blev mindre trött av att inte ligga där i en timme utan gå upp rätt snabbt. Härligt!

Trodde förresten det skulle vara jättefint ute för när jag gick och la mig var det rätt mycket snö ute. Men nu syns gräset igen, hatar regn när det är snö. Eller snöregn? Hmm..
Aja, nu snöar det för fullt igen så härligt! Längtar så sjukt mycket efter advent nu, är så mysigt när det lyser i alla hus! :)

Nu ska jag ta och äta lite filmjölk, om den inte är för gammal dvs.
Ska till kommunen klockan 10 idag. Inte speciellt kul precis, men hon jag ska prata med är super snäll och trevlig.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0