Hur kan man alltid vara trött?

God morgon!

Jag sov till klockan halv 4 idag ungefär. Har så himla dåligt samvete nu kan jag lova, skulle städa klart här idag ju.
Och hatar att jag är så trött alltid, förstår inte varför?
Går jag och lägger mig vid 4 på morgonen sover jag till 2-5 och är trött när jag vaknar.
Somnar jag vid 10 på kvällen så kan jag inte komma upp på morgonen, utan sover minst lika länge iallafall. Vad är felet?

Men imorgon är det 1 December, vilket betyder att jag ska upp klockan 7 för att se på julkalendern! :) Kanske lite tidigare så jag hinner göra lite frukost. Hoppas jag lyckas med det bara, kanske vaknar vid 7 tiden sen utan att ställa klockan om jag går upp klockan 7 i 24 dagar? Hmm..

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0