Vad som hänt i veckan typ..

Inte bloggat på typ en vecka, jag som skulle bli bättre på det! haha.
Fast tror det kommer nu, julen närmar sig och allt är så mysigt och då blir jag riktigt glad så allt är roligare då! :)

Men vad som hänt i veckan lite snabbt då;

  • Lördags var jag i Växjö med Siri och hennes boyfriend Johan. Vart inne i en affär för Siri skulle kolla spel, sen sprang vi runt där rätt länge.

  • Sen blev det McDonalds och äta i bilen, Siri hade aldrig gjort det så hon tyckte det skulle vara roligt ;)

  • Tänkte se en bio, men gick ingen mitt på dagen så vi åkte hem till Älmhult igen.

  • Siri och Johan lyckades tvinga med mig ut. Så vi åkte till någon kompis till Johan och drack, musik och tv. Sen gick vi tillsammans till någon förfest och vandrade sedan vidare till speakeasy!

  • Efter halv 2 när det stängde gick vi hem till mig. Kom på att vi var hungriga så vi drog till torget för att äta.

  • Dom följde mig hem och att säga hejdå tar ibland en timme ;) haha.

  • Söndagen var jag hos mormor, åt mat och pratade. Sen bara lugnt på kvällen, skulle ha träffat Siri och Johan men blev ej av.

  • Veckan var tråkig och sög fram till Onsdag (tror jag?) då Siri kom hem en runda igen för dom skulle till Dreamhack dagen efter. Sen fick jag ångest för jag inte följde med, haha!

  • Tvättdag i torsdags och tråkade sönder och smsbombade Siri.

  • Fredag... Minns jag inte? Haha. Sov och tittade tv antar jag.

  • Och lördag, idag alltså så sov jag ett tag, satte upp adventgrej i fönstret, duschade, gjorde mig iordning och hem till mamma för att sedan gå vidare hem till familjen Franzén som bjöd på kalkonmiddag! :) Dock fick jag annat eftersom jag inte äter kött.
    Rätt trevlig kväll faktiskt. :)

  • Fick följe hem med Carro sen en bit, och Jasper är så söt i snön! Han leker och älskar snön och hade min vante i munnen hela vägen, haha!

Jaa.. Det är lite av de som hänt. :P haha, de enda typ. Gör inte så mycket på veckorna tyvärr.
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på One Tree Hill, har nog ett avsnitt kvar nu! Minns inte hur många jag såg igår. God nattis!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0