Äntligen, snart klart.

Nu är snart all tvätt klar! Var ju en heldel, 10 maskiner somsagt..
Hänger kvar lite som inte var riktigt tort, så ska ner dit snart hade jag tänkt. Om en 20 minuter ungefär.

Sen ska jag fixa lite gott att äta och titta på någon film tror jag. Vill egentligen bara sova för jag mår inget bra alls idag. Jobbigt att umgås med mamma en hel kväll med matlagning, tvätt mm när man inte mår bra.
Dock är hon den enda jag skulle kunna tänka mig att vara med nu idag, känns som jag ska börja gråta när som och gråta inför andra som inte står mig nära är inget man gillar precis.

Vi hämtade Findus med förresten, så han ska sova hos mig inatt.
Min älskade katt

Din åsikt tack!
Postat av: johanna

det var bara ett exempel på tatueringar som jag vill ha, och de betyder inte att jag ska kopiera??

2010-10-15 @ 22:23:34
URL: http://jjhanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0