Härlig söndag!

Låg i sängen och bara slö tittade på tv till klockan 1 ungefär, tror jag?
Sen fick jag sms av Carro som frågade om jag ville med ut och gå, och självklart nappade jag på det!
Drog på mig lite kläder och försökte att inte se allt för skabbig ut, vilket dock gick mindre bra.
Sen sprang vi till byn och köpte fika, sen gick genom skogen hem till mamma där det blev lite foto och lek med hunden i den lilla snön som ligger kvar.. :)

Fikade hos mamma och tittade hur långt hon hade kommit med köket.
Sen bara suttit och pratat, sjungit och beställde mat! :)
Kebabsallad utan kebab med pommes, mums!

Nu ska jag plocka iordning lite här och dansa runt till musik, kommer lite bilder senare! :)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0