Hundvakt och tvättdag!

Jag börjar bli grymt dålig på att uppdatera, haha! Ska försöka bättra mig på det.

Just nu sitter jag bara och väntar på Carro. Hon ska komma hit med sin hund Jasper som jag ska passa idag! :)
Dom skulle iväg med jobbet efter jobbet och göra något roligt tillsammans, så då var jag snäll och kunde passa sötnosen. Är faktiskt hans moster ;) haha. Det har jag kommit på själv eftersom jag aldrig kommer bli det annars, haha!

Sen vid 4 har jag tvätttid. Usch, inget jag ser fram emot. Blir även lite jobbigt att låsa in Alice på toa när jag går ner varje gång. Litar inte på henne riktigt så kan tyvärr inte lämna henne själv med Jasper.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0