Jag är tillbaka! :)

Nu är jag tillbaka!
Jag åkte hem till min mormor en vecka och var där. Mådde så dåligt och behövde komma bort.
Ville bara komma ifrån allt. Alla tankar, människor och mitt liv.

Hos mormor har jag bara varit hela dagarna. Varit ute i skogen, tagit en massa kort, läst ut en bok, spelat kort, tv, busat med Alice, sovit, hjälpt mormor med lite saker och ätit massa typ. haha!
Var så underbart att vara där en vecka, behövde verkligen det.
Hon gör ju liksom allt, pannkakor till frukost, fixar disken, plockar iordning.. Ja, allt. Hon tar verkligen hand om en när man är där och det är som semester, haha!

Nu mår jag iallafall kanon! Hoppas det varar ett tag, ska försöka hålla det uppe. :)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0