Woopsie daisy!

Skulle bada igår, så satte på vattnet och gick sedan för att hämta handduk och mobilen.
Vem sitter i badkaret när jag kommer tillbaka? haha! Så söt är hon!
Satt och drack och lekte, konstig katt detdär.. Hon ska alltid vara med när jag badar.

Men iallafall.. Idag har ingenting hänt då jag sov lite för länge, ska snart göra mig iordning och plocka iordning lite.
Carro kommer hit ikväll, då blir det Idol och mat antagligen!
Kul att vi ska vara här fast jag inte har någon soffa så det blir att sitta/ligga i sängen och kolla tv vilket inte alla gillar.
Och hoppas Alice och Jasper (hennes hund) kan komma överrens idag. Skulle vara roligt så jag kan passa Jasper någongång. Men vi får se, Alice har börjat bli en riktig buse!
Hänger sig i gardinerna, lyssnar inte, bits, mm.

Din åsikt tack!
Postat av: M

Ge dig inte när du säger till lilla Alice. Djur kan inte ändra sig om man är mesig eller säger till med för snäll röst.

Gör hon något fel så ryt till ordentligt med bestämd röst, det gör jag med min katt och han reagerar på det. Kämpa på ;)

2010-10-08 @ 17:41:55
URL: http://flowerdrops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0